O nama


U centru  Banovog brda, između dve zelene oaze, Košutnjaka i Ade Ciganlije, šetačke zone kao i svih dešavanja u ovom delu grada smešten je Core Pilates studio.

Zašto Core?

Core ili centar snage čine mišići trbušnog zida, nižeg dela leđa i karličnog dna. Ovi mišići su osnov mišićne snage tela. Njihovo jačanje i istezanje omogućava da kičma bude zdrava, gipka i bezbedna.

Core, kao sama reč ima za mene veliko značenje.

 “Vežbajte mišiće core-a”. Bila je rečenica mog trenera košarke još u ranim školskim danima. Tada smo bili mladi i nismo shvatali pravo značenje ove reči, ali smo bili disciplinovani i radili maksimalno fokusirano vežbe za jačanje upravo ovog dela. Još tada, a ne znajući, kreće moje upoznavanje sa Pilates principima, core, focus, disciplina, kontrola…

Ljubav prema sportu odvela me je na Fakultet za sport i fizičko vaspitanje, iako potičem iz lekarske porodice. Svakako sam se interesovala za medicinu i to je moja velika ljubav, ali sport je prevagnuo. Kao brucoš postajem usmerant rekreacije i tada moj profesor, a kasnije moj mentor i veliki prijatelj kaže: “Tanja pojavio se i kod nas Pilates metod vežbanja, jača celo telo, a posebno se bazira na mišiće cora. Smatram da je ovo metod vežbanja koji bi trebala da izučavaš i da se time baviš.” Pomislim ja, opet core, ali baš zato i krenem u ovaj pohod. Tada je krenulo prikupljanje literature, dvd prezentacija, brošura i svega što je moglo da pomogne u pravilnom izvođenju vežbi. Počinjem da radim kao instruktor Pilatesa, ali nastavljam dalje da se edukujem na seminarima i kod instruktora sa licencama iz ove oblasti.

Kroz put Pilatesa moj brod uplovljava i u svet Wellness&Spa industrije koja se kao takva tek pojavljuje kod nas. Ovaj put je bio trnovit, ali svakako opet sa principima Pilatesa (focus, kontrola, disciplina, jak core…) kroz trnje se stiglo do zvezda.  Kao menadžer i neko ko je radio planiranje, pripremu i postavljanje svih segmenata prestižnih Wellness&Spa centara u Srbiji nikada nisam zaboravila da Pilates kao metod vežbanja ubacim u celokupni program i sadržaj.

Poseban program vežbi koje sam pažljivo birala su vežbe Pilatesa za vreme  moje trudnoće. Vežbajući Pilates u ovom divnom dobu osećala sam se snažno, relaksirano, bila sam u fokusu i imala potpunu kontrolu nad svojim telom. Samim tim i porođaj je prošao lako.

Kruna Pilates metoda, a  i zahvalnost koju mu dugujem je rehabilitacija kroz vežbanje posle moje operacije kičme. Povreda kičme je još od ranih dana bavljenja sportom, a onda kako sam odrastala i razvijala se, lumbalna listeza je bila sve veća. Zahvaljujući jaćanju cora, kroz Pilates vežbe  dugi niz godina prolongirala sam operaciju. Nakon operacije opet Pilates, ali sada pored parternog Pilatesa rad i na spravama prilagodjenim ovom vidu vežbanja.

Dakle, mogu da zaključim da je Pilates moj drug sa kojim idem rame uz rame već dugi niz godina.

PRIDRUŽITE MI SE DA BUDEMO ZAJEDNO ZDRAVI I JAKI!